Paco Alcácer pateix un trencament muscular i serà baixa almenys un mes
El davanter del Vila-real hagué de retirar-se del terreny de joc només 33 minuts després d'haver entrat en la represa.
El Vila-real ha confirmat que, després de la realització de les proves pertinents per a conéixer l'abast de la lesió, Paco Alcácer pateix un trencament fibrilar al bíceps femoral de la cama esquerra.
El davanter de Torrent reaparegué aquest diumenge contra l'Elx, després de dos setmanes fora de l'equip per lesió. Alcácer ingressà al terreny de joc en la represa en substitució d'Álex Baena, però hagué de retirar-se en el minut 78, en sentir novament molèsties musculars.
Segons els serveis mèdics del club, el temps de recuperació estarà supeditat a l'evolució del jugador, però tot fa indicar que estarà, com a mínim, un mes de baixa.
Més llegit
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura
-
Atenció a les pluges localment fortes de dimecres
-
Un accident en la V-30 i l'avaria d'una ambulància en l’A-7 a Alginet deixen cues quilomètriques en plena hora punta
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans