Oficial: Ferran Torres fitxa pel Barça
El futbolista de Foios firma per les cinc pròximes temporades i serà presentat el dilluns 3 de gener
Ferran Torres és nou jugador del FC Barcelona. Després de superar amb èxit la revisió mèdica, el club català ha fet oficial el fitxatge del futbolista de Foios per les cinc pròximes temporades i ha anunciat que el presentarà el dilluns 3 de gener. El Barça pagarà al Manchester City al voltant de 55 milions d'euros, amb 10 de variables. El València s'embossaria una xifra superior als 5 milions d'euros en concepte, sobretot, de drets de formació.
El davanter arriba al Barça procedent del Manchester City, que el va fitxar del València l'estiu de 2020 a canvi de 25 milions d'euros. Després d'un any i mig sota la tutela de Guardiola, l'extrem valencià no ha aconseguit refermar-se en cap moment en l'onze inicial, fet pel qual ha vist amb bons ulls tornar a la Lliga espanyola.
Ferran Torres, que no juga des de principis d'octubre quan es va lesionar amb la selecció, és una petició expressa del nou tècnic blaugrana, Xavi Hernández. El davanter arriba per a pal·liar la falta de gol de l'equip català, que ara mateix està fora del llocs que donen accés a Europa i ha quedat eliminat de la Champions.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Calor d'estiu
Més vist
Més escoltat
-
16.09.2025 | 90 minuts
-
15.09.2025 | Les notícies del migdia
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
15.09.2025 | 90 minuts
-
16.09.2025 | Cadena de valor T8 | La pujada del salari mitjà
-
16.09.2025 | El Govern anuncia ajudes de fins a 30.000?€ per al lloguer amb opció a compra per a joves