El Llevant no pot sumar la cinquena victòria consecutiva
Les de Maria Pry han perdut per 1 a 2 contra el Reial Madrid.
El Llevant i el Reial Madrid s'han enfrontat en el partit corresponent a la quarta jornada de la Primera Iberdrola a la ciutat esportiva de Bunyol. Un duel ajornat per positius en coronavirus en l'equip granota. Als 11 minuts, les madrilenyes es posaven per davant amb un gol de Marta Cardona. Han reaccionat ràpidament les llevantinistes, que només dos minuts després neutralitzaven el marcador de nou mitjançant Esther González.
Amb l'1 a 1 s'ha arribat al descans. Als 20 minuts de la represa, Olga Carmona tornava a posar el Reial Madrid per davant i anotava el que a la fi seria el marcador definitiu. Les de Maria Pry, que acumulaven quatre victòries consecutives, no han pogut sumar la cinquena i es queden, de moment, sisenes en la taula, mentre les madrilenyes són segones.
Més llegit
-
Un alt càrrec "creu recordar" que Pradas va preguntar per l'ES-Alert vora les 17:30 h al Cecopi, pel risc de Forata
-
El Banc d'Espanya estima que el dèficit de vivendes superarà el milió el 2028
-
El Suprem confirma tres anys de presó per a l'expresident de Múrcia Pedro Antonio Sánchez
-
Un equip d'enginyers estudia el llit del Poio per a augmentar-ne la capacitat
-
El partit fundat per un conseller del rei guanya les eleccions al Marroc, on s'imposa una abstenció del 61,9%, la més alta en vint anys
-
La CIA alerta que Rússia preparara atacs a Espanya, França i Itàlia amb drons llançats des del Mediterrani