El Llevant iniciarà la temporada sense conéixer el triomf
L'equip granota ha perdut 2-0 contra el Leganés en el cinqué amistós de la pretemporada
A només sis dies perquè comence la competició oficial, el Llevant encara no sap què és guanyar. L'equip granota ha perdut per 2-0 contra el Leganés en el cinqué i últim amistós de la pretemporada.
Diego García ha avançat els madrilenys en el minut 10 i ha tornat a marcar poc després de la represa en aprofitar una mala cessió de Postigo i un mal refús de Joan Femenías. El marcador ja no s'ha mogut i l'equip de Javi Calleja ha encaixat la tercera derrota en cinc partits.
Dos empats contra el Qatar SC i l'Stoke City i tres derrotes, contra el Leganés, el Castelló i el Nottingham Forest, són el pobre bagatge granota en una pretemporada decebedora. L'Amorebieta, divendres que ve, serà el primer rival del Llevant en l'estrena en una nova temporada de Segona Divisió.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per alerta roja de pluges torrencials