L'uruguià Marcelo Saracchi, primer fitxatge de Miñambres
Firma amb el Llevant fins al 2024, amb opció de tres temporades més
El Llevant UE ha arribat a un acord amb Marcelo Saracchi perquè s'incorpore a l'entitat llevantinista fins al 2024, amb opció de tres temporades més, i és converteix així en la primera operació de Felipe Miñambres com a director esportiu. El defensa, nascut a Paysandú (Uruguai), ja es troba a València i serà presentat demà a l'estadi del Llevant.
Saracchi es va formar en les categories inferiors del Danubi i en la temporada 2017/2018 va passar a formar part del River Plate. Una temporada més tard, va marxar a Alemanya per a vestir l'elàstica de l'RB Leipzig i en la campanya 2019/2020 va viatjar fins a Turquia per a defensar els interessos del Galatasaray.
Marcelo Saracchi es va proclamar campió de la Copa Argentina i de la Supercopa amb el River Plate, a més de guanyar la Copa Libertadores. Així mateix, ha sigut internacional amb les categories inferiors de la selecció de l'Uruguai fins a arribar a l'absoluta.
Més llegit
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
-
Mazón diu que ara mateix no es planteja canviar zones de predomini lingüístic
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
Els embossos crònics en els accessos sud a València: la pista de Silla i la V-30 patixen col·lapses diaris
-
Vols cancel·lats i endarrerits als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2025 | Línia de fons
-
02.07.2025 | Línia de fons
-
3 de juliol - Un accident de metro causa la mort de desenes de persones a València (2006)
-
03.07.2025 | Obrim Meló amb Baovan i Hundred: els que ara triomfen també la van pifiar
-
04.07.2025 | Les notícies del migdia
-
03.07.2025 | Renaixement automobilístic, innovació post DANA, un mercat en moviment