L'uruguià Marcelo Saracchi, primer fitxatge de Miñambres
Firma amb el Llevant fins al 2024, amb opció de tres temporades més
El Llevant UE ha arribat a un acord amb Marcelo Saracchi perquè s'incorpore a l'entitat llevantinista fins al 2024, amb opció de tres temporades més, i és converteix així en la primera operació de Felipe Miñambres com a director esportiu. El defensa, nascut a Paysandú (Uruguai), ja es troba a València i serà presentat demà a l'estadi del Llevant.
Saracchi es va formar en les categories inferiors del Danubi i en la temporada 2017/2018 va passar a formar part del River Plate. Una temporada més tard, va marxar a Alemanya per a vestir l'elàstica de l'RB Leipzig i en la campanya 2019/2020 va viatjar fins a Turquia per a defensar els interessos del Galatasaray.
Marcelo Saracchi es va proclamar campió de la Copa Argentina i de la Supercopa amb el River Plate, a més de guanyar la Copa Libertadores. Així mateix, ha sigut internacional amb les categories inferiors de la selecció de l'Uruguai fins a arribar a l'absoluta.
Més llegit
-
Una exposició a Valenciaport convida a descobrir la història dels joguets
-
La final del Mestres de Raspall, en À Punt
-
Moltes persones migrants afectades per la dana encara no han pogut regularitzar la seua situació
-
Sorprenen a San Isidro un home amb sis quilos de marihuana quan anaven a detindre'l per una agressió
-
Agricultura controla un focus de malaltia de Newcastle en una granja avícola de València
-
La Creu Roja dona un respir a qui viu en soledat no desitjada: “Torne a sentir l’aire i el sol. En cinc mesos no he eixit de casa”
Més vist
Més escoltat
-
25.12.2025 | L'hora de la cultura
-
26.12.2025 | 90 minuts
-
26.12.2025 | Les notícies del matí
-
24.12.2025 | "Viatges", amb Clara Estrems | Com se celebra el Nadal arreu del món
-
26.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
24.12.2025 | Homenatge a Glamour i Comité Cisne, dos grups emblemàtics del pop rock valencià dels 80