L'Intercity certifica el descens a Segona RFEF
El conjunt alacantí ha perdut contra el Reial Múrcia per 0-1
L'Intercity ha certificat el seu descens matemàtic a Segona RFEF tres jornades abans de finalitzar la Lliga, després de caure per 0-1 contra el Reial Múrcia al Rico Pérez. Un únic gol marcat per Yriarte a les acaballes del partit amb l'assistència de Pedro León.
En el duel valencià de la jornada, el Vila-real B ha superat per 2 a 1 l'Hèrcules a la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza. Un resultat que serveix el filial del submarí per allunyar-se de les posicions de descens a Segona RFEF i que no permet acostar-se als alacantins als llocs de play-off d'ascens a Segona Divisió als quals diuen pràcticament adeu.
En el partit jugat en la jornada de dissabte, l'Alcoià va fer un pas de gegant per a lluitar per la permanència després de guanyar fora de casa l'Atlético Sanluqueño per 0-3.
En el xoc l'equip del Collao va ser molt superiors i que es va consumar amb els gols de Pastrana, Molina i De Palmas.
Més llegit
-
Avís groc per tempestes de vesprada en bona part de Castelló i el sud del golf de València
-
La justícia condemna Sanitat a indemnitzar amb 30.000 euros una metgessa hospitalitzada més d'un mes per covid
-
Detingut un home per l'incendi d'un pis a València que deixa huit persones ateses per inhalació de fum
-
Investiguen el jutge Peinado després d'una queixa de Bolaños pel seu interrogatori a la Moncloa
-
L'incendi forestal d'Artana evoluciona favorablement, pendent dels vents durant les pròximes hores
-
Voluntaris i associacions valencianes afectades per la dana envien ajuda humanitària als bombers de Castella i Lleó