L'Elx fitxa el central José Ángel Carmona
El sevillista arriba cedit i es converteix en el tercer reforç d'hivern de l'equip
L'Elx ha arribat a un acord amb el Sevilla per a la cessió del jove central José Ángel Carmona, que estarà a la disciplina franjaverda fins a final de temporada.
L'andalús es converteix en el tercer reforç hivernal de l'equip de Pablo Machín, amb el gran objectiu d'apuntalar la defensa que ha encaixat gols en tots els partits de Lliga disputats aquesta temporada i que va últim en la classificació.
Carmona, de vint anys, ha disputat un total de quinze partits aquesta temporada repartits entre Lliga i Champions League, en els quals ha marcat dos gols i ha repartit una assistència. Amb un físic portentós, el jugador ha participat amb el Sevilla tant en la posició de central com en la de lateral dret.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Un home mor al balcó de sa casa per l'impacte d'una bala perduda al barri de les Carolines d'Alacant
-
Morrissey suspén el concert de València per culpa del "soroll" de les Falles, que li impedix dormir
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
Juan Luis Gandia serà el nou rector de la Universitat de València