L'Alcúdia comença una nova edició del Cotif
El torneig de futbol base es juga des de 1984
Milers de persones van presenciar la cerimònia inaugural del torneig internacional del Cotif al camp dels Arcs de l'Alcúdia, en un acte que va retre un homenatge especial a Ucraïna. En sonar l'himne ucraïnés, el país envaït per Rússia, va rebre una eixordadora ovació.
En el torneig participaran més de mil joves promeses del futbol mundial amb equips com el València, el Vila-real o les seleccions sub 20 de l'Argentina o l'Uruguai. Els primers partits es jugaran ja aquest dijous i durarà fins la final que serà el pròxim diumenge 7 d'agost.
En l'acte inaugural també vam veure cares conegudes del nostre futbol com Andreu Palop. Els organitzadors del torneig confien que esta siga una edició molt especial.
Més llegit
-
La piscina de Palma de Gandia refresca el veïnat també de nit
-
A Antella, la plataforma Xúquer Viu reivindica una bona qualitat de l'aigua dels rius
-
Rescaten 74 migrants subsaharians en tres pasteres al sud de Mallorca
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent
-
Catalá, Barcala, Fabra i Pérez Llorca, elegits vocals del Comité Executiu Nacional del PP
-
Les màximes ronden els 40 °C a l'interior de la província de València, amb 39,5°C Ontinyent