L'Alcoià torna a perdre dos mesos després (2-0)
L'equip de Vicente Parras ha perdut al Carlos Belmonte d'Albacete després de nou partits sense fer-ho
L'Alcoià ha tornat a la competició lliguera després de classificar-se per a la segona ronda de la Copa del Rei, i no ha pogut allargar contra l'Albacete, un dels clars aspirants a l'ascens, l'excel·lent moment tant anímic com de resultats.
Al Carlos Belmonte es veien les cares el millor equip com a local i el rival que més punts ha aconseguit com a visitant. L'Alcoià només havia perdut un partit aquesta temporada lluny del Collao i sumava tres victòries consecutives de foraster després de guanyar davant Vila-real B, Andorra i aquest dimarts a Badajoz, en l'estrena copera.
L'equip entrenat per Vicente Parras arribava al duel després de no perdre en els últims nou partits, des que el 2 d'octubre caiguera al Collao contra el San Fernando. Rubén Martínez, només començar la segona part, i Manuel Fuster, de penal al minut 77, han marcat els gols de l'equip castellanomanxec.
El tècnic Vicente Parras no ha pogut disposar del seu davanter més en forma i màxim golejador de l'equip d'Alcoi, Mourad Daoudi, que no ha jugat per acumulació de targetes. Aquesta absència se sumava a les del defensa Toni Abad i del davanter i capità de l'equip, Juli Cerdà, tots dos per lesió.
Més llegit
-
Investiguen l'atracament amb ostatges d'una sucursal bancària a Benetússer
-
Anticorrupció investiga l'alcaldessa de València i la presidenta del port de València per suposada prevaricació i tràfic d’influències
-
Les famílies dels menors abusats en un col·legi de Torrent celebren que s’haja reobert la investigació
-
La unitat de trasplantaments de cor de La Fe revalida el rècord de tot Espanya en fer 49 intervencions l’any passat
-
L'Audiència ordena investigar el presumpte abús sexual a menors en un col·legi de Torrent en vore "indicis clars"
-
L'encariment dels combustibles per la guerra al Pròxim Orient espenta la inflació al 3,4% al març