Directes
Ara en la televisió
ESTÀ PASSANT
Ara en la ràdio
ELS MILLORS MOMENTS DE LA VESPRADA D'À PUNT
Pròximes emissions
18:05
TERRA DE BOUS
19:35
BON DIA, BONICA
Esports

El CD Alcoyano jugarà contra el San Sebastián de los Reyes el play-off d'ascens a Primera RFEF

El Castelló B s'enfrontarà al Logronyés en l'eliminatòria per la permanència

Imatge de la plantilla del CD Alcoyano

El CD Alcoyano ja sap qui serà el rival en el play-off d'ascens a Primera RFEF. És l'UD San Sebastián de los Reyes, equip que ha acabat en segona posició en el grup 5 de Segona RFEF, però empatat a punts amb el Rayo Majadahonda, equip que ha ascendit a la tercera categoria del futbol espanyol.

El conjunt alacantí disputarà el primer partit de l'eliminatòria este cap de setmana al Collao. Tractarà de firmar la classificació a la següent fase el 16 o 17 de maig a l'estadi de l'equip madrileny.

El Castelló B buscarà la permanència contra el Logronyés

El sorteig amb els equips de la Segona RFEF també ha determinat les dos eliminatòries per la permanència en la categoria. Així, el Castelló B jugarà contra el Logronyés. El primer partit es jugarà a Castelló de la Plana el 10 de maig i la tornada a Logronyo, el 17 de maig.

També et pot interessar