L'Ajuntament de Castelló cedeix l'ús de Castàlia per als pròxims quatre anys
El CE Castelló gaudirà de les instal·lacions de l'estadi sense subjecció a cànon.
El CE Castelló i l'Ajuntament de la ciutat han signat el conveni a través del qual es permet al club de futbol utilitzar l'estadi municipal de Castàlia per als quatre pròxims quatre anys.
L'alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, i el president del CE Castelló, Vicente Montesinos, s'han reunit hui dimarts per tal de donar forma a aquest acord. Així, l'Ajuntament, com a propietari de l'estadi, cedeix al club l'ús de les instal·lacions per quatre anys, coincidents amb les temporades esportives. L'autorització s'atorga sense subjecció a cànon, tenint en compte que l'ascens a la lliga nacional de futbol professional aconseguit aquest estiu comportarà que el club faça obres per a adequar les instal·lacions. És a dir, el Castelló assumirà les obres de millora que requerisca la Lliga per a Segona, mentre que el consistori farà front a les reformes estructurals.
La cessió d'ús autoritzada queda subjecta a moltes condicions, entre altres que el club estiga al corrent d'obligacions amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària i amb la Seguretat Social, i que en el moment d'entrar en vigor el conveni que s'ha signat tinga totes les llicències i permisos necessaris per a poder exercir la pràctica esportiva i de competició.
Finalment l'Ajuntament també ha aclarit que l'autorització es condiciona a mantindre en bon estat d'ús, higiene i neteja el domini públic ocupat.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Reobri al bany la platja de les Fonts, a Alcossebre, després de confirmar que l'aigua és apta