Karanka, substitut de Luque en la RFEF
L'exjugador de l'Athletic Club i del Reial Madrid ocuparà el càrrec de director tècnic de desenvolupament i de la selecció absoluta masculina
La Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF) ha incorporat al seu organigrama Aitor Karanka, que assumirà el càrrec de director tècnic de desenvolupament i de la selecció absoluta masculina.
És un lloc que va quedar vacant després de l'eixida d'Albert Luque, apartat pel cas Rubiales. Karanka també ha sigut entrenador amb el Granada, amb l'ara valencianista Josep Alcácer com a segon, i diferents equips de la Premier League. Fins i tot va ser ajudant de Mourinho en la banqueta del Madrid.
Karanka, que coneix bé el funcionament de la RFEF, perquè va ser seleccionador sub-16 entre 2008 i 2010, ha assenyalat durant la presentació a la Ciutat del Futbol de Las Rozas (Madrid) que té "moltes ganes de començar a treballar i d'ajudar".
"Estic agraït i encantat de tornar a formar part de la RFEF en un moment preciós", ha assegurat durant l'acte, en el qual també han estat presents el president de la RFEF, Rafael Louzán, i el tècnic de la selecció absoluta, Luis de la Fuente.
Més llegit
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
El virulent incendi de Tarragona ja devora 2.900 hectàrees i obliga a confinar 18.000 persones
-
Vicent Penadés (Caixa Ontinyent): "La bambolla immobiliària vindrà segur, però no d'ací a dos o tres anys"
-
Atenció a les pluges localment fortes de dimecres
-
La fumeguera de l'incendi de Tarragona arriba fins a la Marina i el Baix Segura
-
Catalá: "Serà molt complicat, per no dir impossible, que els afectats puguen accedir a casa abans de les 20:00 h"