José Bordalás: "Wass és jugador del València i no pense en cap altra possibilitat"
L'entrenador del València ha evitat parlar de fitxatges en la roda de premsa prèvia al partit contra el Sevilla
El València CF encara aquest dimecres un partit molt important a casa contra un rival molt complicat, el Sevilla, actualment segon classificat i candidat a la Lliga.
Per això, l'entrenador del club de Mestalla, José Bordalás, ha evitat parlar de qualsevol altre tema que no siga el partit de Lliga, com podrien ser els fitxatges o la reunió pendent amb Peter Lim. "Soc el capità d'aquest vaixell i no em puc permetre desviar l'atenció sobre altres temes", ha dit.
No obstant això, sobre la possible eixida de Daniel Wass a l'Altètic de Madrid, l'entrenador alacantí ha assegurat que, ara mateix, el danés "és jugador del València" i que no pensa en cap altra possibilitat que no siga la de continuar amb el jugador en la plantilla.
Pel que fa a la resta de jugadors que estan en dubte per al partit contra l'equip andalús, com poden ser Hélder Costa, Vallejo, Carlos Soler o Daniel Wass mateix, Bordalás no ha confirmat qui pot estar o no disponible.
De qui sí que ha parlat és del defensor Gabriel Paulista, que aquest dimarts ha estat a la Ciutat Esportiva de Paterna per a tractar la seua lesió, després de diversos dies a Madrid. El tècnic ha explicat que el jugador està, amb bones sensacions i que confia que puga estar prompte amb el grup.
Més llegit
-
La Comunitat Valenciana es manté en el tancament del 2025 com l'autonomia més endeutada, amb el 40,7% del PIB
-
L'exalcalde d'Agres Josep Manuel Francés s'enfronta a tres anys de presó per cobrar "indegudament" el sou
-
Nou de cada deu persones sobreviurien al càncer de còlon si es detectara a temps
-
Treball sense descans als forns d’Alberic per a fer milers de mones
-
València aprovarà este dimarts la normativa que restringirà els apartaments turístics
-
Les noves normes del futbol mundial que venen