Jenni Hermoso: "Les paraules de Rubiales on explica el desafortunat incident són categòricament falses"
Més de huitanta jugadores firmants, entre les quals estan les 23 que van participar en el Mundial, asseguren que no tornaran a una convocatòria de la selecció si continuen els dirigents actuals
La futbolista de la selecció espanyola Jenni Hermoso s'ha pronunciat en un comunicat en les seues xarxes socials sobre l'incident amb Rubiales en la final del Mundial. Hermoso ha assegurat que "les paraules de Rubiales en què explica el desafortunat incident són categòricament falses", que no es va donar la conversa que ell diu i que, sobretot, el bes no va ser consentit.
Ara la jugadora ha assegurat que se sent en la necessitat de denunciar els fets, que es va sentir "vulnerable i víctima d'una agressió sexual".
A més, Hermoso també denuncia que no ha sigut respectada i que li van demanar fer una declaració conjunta per a rebaixar la pressió sobre el president. També que persones del seu entorn han sigut pressionades per aquest mateix motiu i perquè donara un testimoni "que poc o res té a veure amb les meues sensacions".
Aquest comunicat ha arribat temps després del que havien publicat conjuntament més de huitanta jugadores espanyoles, entre les quals estava la mateixa Jenni Hermoso, així com les altres 22 jugadores que han integrat la convocatòria de la selecció en el Mundial.
Les jugadores, en conjunt, demanen respostes contundents dels poders públics perquè no queden impunes accions com les que han ocorregut.
Així mateix, demanen canvis estructurals reals i, les més de huitanta jugadores firmants, entre les quals estan les 23 que van participar en el Mundial, asseguren que no tornaran a una convocatòria de la selecció si continuen els actuals dirigents.
Més llegit
-
L'ADN confirma que el cos trobat a Manises és el de Javier, un dels tres desapareguts de la dana
-
Dos associacions de víctimes de la dana i artistes valencians alcen la veu en “Lladres de sobretaula”
-
Noves imatges del robatori al Louvre: així va ser la fugida dels lladres
-
Llibertat VCF presenta una proposta per a reformar i ampliar Mestalla
-
Retencions considerables a l’A-70 per dos accidents a Alacant i congestió als accessos de València
-
La Comunitat Valenciana suma 37.400 ocupats a l'estiu i marca rècord, però l'atur repunta en 11.500 persones