Jorgensen sosté el Vila-real a Getafe (0-0)
El Vila-real ha sumat un punt en un duel marcat per la roja a Álex Baena en l'equador de la primera part
El Vila-real no acaba d'arrancar, però ha sumat un bon punt en la visita al Coliseum Alfonso Pérez. L'equip groguet ha empatat a zero contra el Getafe després de jugar 70 minuts en inferioritat numèrica per l'expulsió d'Álex Baena en l'equador de la primera part. L'actuació del qüestionat Filip Jorgensen ha sigut decisiva per a no anar-se'n de buit.
El Vila-real no s'ha sentit còmode en cap moment, contra un Getafe més físic i amb el qual l'àrbitre ha estat molt més permissiu. De fet, Alfonso Pedraza ha rebut una groga només començar i els groguets s'han quedat amb deu per una roja a Baena en l'equador de la primera part. El VAR ha vist una agressió que l'àrbitre havia obviat i l'andalús ha deixat el seu equip en inferioritat numèrica. Però els de Pacheta s'han recompost i han aconseguit anar-se'n al descans amb l'empat a zero inicial, gràcies a la gran actuació de Jorgensen.
Pacheta ha mogut la banqueta en la represa, i el Vila-real ha tingut alguna ocasió de gol, sobretot una cabotada de Sorloth, que ha eixit fregant el travesser. Els madrilenys no han trobat la manera de fer-los mal als groguets tot i jugar amb un home més, però han tingut les millors ocasions per a marcar. La més clara, una volea d'Arambarri que ha parat magistralment Jorgensen. Els de Bordalás no han aconseguit tombar el mur danés.
Tot i que el punt no és roín ateses les circumstàncies, el ben cert és que el Vila-real suma només huit punts en huit jornades i encadena quatre jornades sense guanyar. L'equip de Pacheta s'haurà de despertar prompte en la Lliga per a no deixar escapar el tren europeu. Però abans haurà d'afrontar un duel important d'Europa League contra el Rennes.
Més llegit
-
El fort vent obliga a suspendre el primer dia del SanSan de Benicàssim
-
Dos accidents, a l'A-7 i l'A-70, generen retencions en l'operació eixida per Setmana Santa
-
Els usuaris assenyalen dificultats en l'ús de l'app de Sanitat
-
Alerta sanitària per listèria en salmó noruec fumat de les marques Skandia, Gourmet i Carrefour
-
Mor un menor de setze anys després d’ofegar-se a la platja de Benicàssim
-
El cantant de La Raíz, Pablo Sánchez, anuncia que està en remissió del mieloma que el va apartar dels escenaris al febrer del 2025
Més vist
Més escoltat
-
01.04.2026 | 90 minuts
-
02.04.2026 | Les notícies del migdia
-
01.04.2026 | ContrÀpunt
-
02.04.2026 | Les notícies del matí
-
01.04.2026 | Cadena de valor | La llei contra el desaprofitament alimentari entra en vigor
-
31.03.2026 | Cadena de valor | Espanya redueix el dèficit al mínim en 18 anys i obri un nou escenari econòmic