Fuga de talents en el València CF
Un dels màxims exponents del planter, Kang-in, podria no renovar i anar-se'n gratis el juny de 2022.
La política de joventut s'ha convertit en el lema més repetit de Meriton. Una política que hauria de traure benefici econòmic per la venda de jugadors, però que fa aigua.
L'última fuga de talents podria ser la de Fabio Blanco. Amb només 17 anys, l'olfacte golejador de Blanco l'ha convertit en objecte de desig d'altres clubs. L'extrem del juvenil A del València és la nova perla de l'Acadèmia, el considerat com el futur Ferran Torres, que podria seguir els seus pasos al juny quan acabe contracte, si accepta alguna de les ofertes que té damunt la taula. Entre les quals, la de Mateu Alemany, que el vol per al Barça.
En els últims mesos, han renovat una vintena de jugadors del planter. Yunus Musah va firmar fa cinc mesos. També ha renovat el seu compromís amb el club Alex Blanco.
Però el repte més important ara se centra en el futur de Kang-in, amb contracte fins a 2022, que sembla no anar pel mateix camí. El coreà és objecte de desig de mitja Europa i si el València no ho evita, el màxim exponent de les joves promeses se n'aniria sense deixar quasi res en caixa.
Més llegit
-
Detenen un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients
-
FGV extrema la vigilància per a evitar que els joves ocupen les vies per a gravar un repte viral
-
Les localitats idònies per a vore l'eclipsi total de sol es preparen per al repte logístic
-
L’app de Sanitat permet accedir a les imatges de les proves diagnòstiques
-
La Guàrdia Civil demana col·laboració ciutadana per a localitzar els presumptes autors d'un crim a Almeria
-
El 73,5% de la població coincidix que per a ser feliç és important tindre una relació sentimental