Espanya guanya l'or europeu de waterpolo per primera vegada (10-11)
La selecció espanyola masculina de waterpolo s'ha imposat a Croàcia (10-11), a domicili, per a conquistar per primera vegada en la seua història l'or en un Campionat d'Europa. Una genialitat d'Álvaro Granados, a 48 segons del final, li ha donat el triomf.
El jugador del VK Novi Beograd ha anotat els dos últims gols d'Espanya per a capgirar el partit. Amb aquest triomf, l'equip de David Martín obté la classificació per als Jocs de París.
Granados, gris fins a l'últim minut del partit, s'ha tret un revés, un llançament d'esquena, que ha deixat muts als més de 2.000 aficionats croats que omplien la piscina del Mladost.
Ha sigut la culminació d'una gran remuntada que s'ha produït en l'últim quart, en el qual Espanya va aconseguir un parcial 0-3 per a emportar-se una glòria que se li havia escapat fins a tres ocasions anteriorment, ja que havia perdut la final en 1991, en 2018 i en 2020.
Més llegit
-
Educació proposa que el professorat elabore activitats i les pose en la plataforma quan se suspenguen les classes per alerta meteorològica
-
Detenen per homicidi imprudent greu la conductora del cotxe accidentat prop del port de Gandia
-
Els sindicats d'Educació convoquen vaga el 20 de novembre i anuncien un calendari de mobilitzacions
-
Pradas defén ara que va mantindre informat Mazón sobre l’enviament del missatge massiu de l’ES-Alert
-
La jutgessa de la dana demana a Maribel Vilaplana el tiquet de l'aparcament a què va acompanyar-la Mazón
-
El PP deixa en Mazón la decisió de dimitir i dona suport al dret de les víctimes a protestar