El CSD tutela la Lliga Ellas, la nova lliga professional de futbol femení
Irene Lozano s'acomiada de la presidència del CSD amb la creació de la nova lliga, que s'iniciarà la temporada que ve.
La vicepresidenta del govern espanyol, Carmen Calvo, assisteix a l'acte de presentació per donar suport a la iniciativa
Lliga Ellas és el nom elegit per a la nova competició de futbol professional de dones, que han presentat hui a Madrid, amb el suport del govern estatal. Irene Lozano, que s'acomiada de la presidència del Consell Superior d'Esports per anar en la candidatura socialista d'Ángel Gabilondo a l'Assemblea de Madrid, presenta el projecte, amb el suport de Carmen Calvo, vicepresidenta del govern de Pedro Sánchez.
En la nova competició, que començarà la pròxima temporada, hi haurà 16 equips (pels 18 actuals), que tindran tres temporades (fins al 2024) per a abordar el procés de professionalització. La presidenta del CSD ha avançat que negocien amb els operadors televisius per a l'explotació de les imatges de la nova lliga, i també que es crearà la Fundació Lliga Ellas, per a aprofundir en la combinació de la tasca esportiva i social.
Més llegit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Condemnen l'antic capellà de Biar a un any i mig de presó per agressió sexual a una menor
-
Detenen una turista britànica de 63 anys per assassinar una amiga amb el cable d'una aspiradora en un apartament de Benidorm
-
Els usuaris dels Rodalia denuncien retards, cancel·lacions, excés d'aforament i falta d'informació diàriament