Arcadi España: "L'escrit que ha presentat el València CF és insuficient per a prorrogar l'ATE"
El conseller de Política Territorial assegura que és realista en l'aplicació de la llei
El conseller de Política Territorial, Arcadi España, ha parlat per primera vegada sobre l'informe que va emetre aquest dilluns en què proposava una sanció del 10% del pressupost de la fase 1 de l'actuación territorial estratègica (ATE), per l'incompliment d'aquesta i que ascendia a 2,3 milions d'euros.
En eixe sentit, España ha assegurat que és "l'inici definitiu de tota la maquinària administrativa per a resoldre la situació creada al voltant de l'ATE del València" i que l'únic que estan fent és aplicar la llei i sancionar el seu incompliment, ja que, el València no ha complit els compromisos que la propietat del club va adquirir tant amb la Generalitat com amb l'Ajuntament de la ciutat. "L'únic que estem fent és complir la llei i aplicar-la rigorosament", ha matisat.
España ha explicat que quedava en mans de la Generalitat la competència sobre una possible sanció i que així ha sigut. "Hem donat el pas que ens han recomanat els tècnics de la conselleria". Ara, el conseller ha dit que el següent pas serà contestar a l'escrit del València CF i esperar a l'agost, que serà quan vença la segona fase de l'ATE.
De fet, sobre aquesta segona fase, Arcadi España ha volgut reiterar que són insuficients els pasos que està donant el club i els ha animat a recuperar la credibilitat amb la ciutadania valenciana. "Les garanties que ha donat el València CF no són suficients", ha matisat. A més, com que la segona fase té un pressupost més gran, el conseller ha deixat caure que la proposta de sanció, tenint en compte eixe 10%, seria molt més quantiosa.
Més llegit
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo