Antonio Sivera: "Seria un honor jugar en el València"
Parlem amb l'exjugador del València CF abans que s'hi enfronte este dilluns
El València CF visita este dilluns el camp de l'Alabés en el partit que tanca la jornada número 9 de lliga. El conjunt de Mestalla suma només 8 punts i busca refer-se d'este mal inici de campanya.
A la contra tindrà l'equip basc que, amb 11 punts, ocupa la desena posició de la classificació, més a prop d'Europa que del descens.
Un dels grans jugadors amb què compta l'Alabés és el seu porter, Antonio Sivera. L'exvalencianista és el titular habitual i, ara, jugarà contra l'equip de la seua infància. Per este motiu, hem volgut parlar amb ell. Ho hem fet de manera telemàtica.
El porter ha parlat de la dificultat del xoc: "Vindran ferits, serà un partit dur". No obstant això, tenint en compte el seu passat com a valencianista, no amaga que, per a ell, serà un partit diferent.
També ha parlat d'una possible tornada a l'equip dels seus amors. Sivera ha assegurat que seria "un honor", però és conscient que ara mateix està a l'Alabés i que és fidel als seus colors.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
L’espectacle de la Marató de València, per À Punt
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
Toni Cantó presenta ‘El debat’, el nou programa d’À Punt dels divendres
-
Juanfran Pérez Llorca apel·la al diàleg i assegura que "estan a punt de fixar una data" per a una reunió amb la Moncloa