El Llevant es desfà a Andorra (3-1)
Brugué ha avançat els de Nafti, però l'equip granota ha encaixat tres gols en la segona part
El Llevant continua en crisi de resultats després d'encadenar la tercera jornada seguida sense guanyar. Encara que s'ha avançat en el marcador, l'Andorra l'ha capgirat per a sumar la tercera victòria consecutiva com a local i la cinquena sense perdre.
Els de Mehdi Nafti encara no coneixen el triomf lluny del Ciutat de València i en el partit de hui han tingut l'oportunitat de canviar aquesta dinàmica quan Roger Brugué ha avançat l'equip granota en el minut 8 de joc.
Després d'una primera part de domini del Llevant, el pas pels vestidors ha canviat el sentit del duel i l'equip entrenat per Eder Sarabia ha sigut superior, tant en joc com en ocasions, i això s'ha reflectit en el marcador final. Dos gols de Germán Valera i un de Sinan Bakiş han donat una nova victòria al matagegants de la Segona Divisió.
Més llegit
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco
-
Ruth Merino: "La comissió bilateral de hui és un pas més de l'independentisme cap a l'objectiu de trencar el sistema de solidaritat"
-
El granís arrasa 5.000 hectàrees de cítrics i deixa pèrdues superiors als 22 milions només a la Plana Baixa
-
Mosquera: destinació, Arsenal
-
L'Alzira FS jugarà en Primera Divisió
-
La Policia Local deté dos lladres a la platja de la Malva-rosa per furtar les pertinences d'un turista