Alegria i patiment a Orriols (2-1)
L'última fletxa del partit s'estavellà en el travesser d'Aitor. Qui sap. És possible que gaudir d'aquest porter miraculós siga ja una obligació de l'afició granota, com va ocórrer fa alguns anys amb Keylor Navas. El colp de cap del sempre infravalorat Roger va suposar el primer gol, Dani Rodríguez empatà i el míssil de Rochina des de 30 metres donà la victòria granota.
El partit és una caçadora reversible o un gelat de dos sabors. Cadascú pot triar la part que preferisca. Els uns es quedaran amb el golàs de Rochina; els altres, amb el patiment del Llevant gràcies a un Mallorca que va estavellar una última jugada al travesser; altres inicidiran en les lesions de Melero, Postigo i Rochina, i altres, amb l'expulsió absurda de Campaña. Tot és veritat, encara que juraríem que té diferent pes.
El Llevant ha sigut millor en termes globals i només s'ha descompost per les lesions. Però fins i tot en eixos moments, va semblar que l'equip de Paco López s'alçaria davant el conjunt de Vicent Moreno. El va guanyar, finalment, i va aconseguir una cosa encara més important: els 20 punts que deixen el descens a 11. Alegria i patiment a Orriols, però mig camí per a la salvació ja està fet.
Més llegit
-
Eleanor Sofía, a Castelló de la Plana, la primera valenciana que naix el 2026
-
Un home de 22 anys mor en un accident de trànsit a la pedania valenciana de Carpesa
-
La Policia confirma "desenes de morts" i un centenar de ferits en l'incendi d'un bar a l'estació suïssa d'esquí de Crans-Montana
-
Temporal hivernal a la vista
-
Presó provisional i sense fiança per al detingut per l'incendi d'una vivenda a Crevillent en el qual va morir una jove
-
La balisa per als vehicles, l’abonament de transport únic o la pujada de les pensions: què canvia amb l’arribada del 2026?