El València Basket suma la segona derrota consecutiva perdent a casa del cuer (75-68)
La falta d'encert dels taronja ha impossibilitat que dominaren el partit
El València Basket cau per 75-68 a casa del cuer, el Betis, i suma la segona derrota consecutiva. Els de Peñarroya no han sabut agafar el ritme del partit en cap moment i s'han vist sobrepassats per un equip franjaverd amb més intensitat, i més encert de cara a la cistella rival.
Dairis Bertans ha sigut el màxim anotador del partit, amb 21 punts, dos rebots i tres assistències en els 34 minuts que ha estat al camp i que han servit per a explotar la qualitat de l'escorta, que aquest dimarts ha estat molt inspirat.
Per part de l'equip taronja, el cubà Jasiel Rivero també ha estat molt encertat i ha anotat els mateixos punts que Bertans, però insuficients per a agafar-los en el marcador.
Més llegit
-
Un alt càrrec "creu recordar" que Pradas va preguntar per l'ES-Alert vora les 17:30 h al Cecopi, pel risc de Forata
-
Vicent Mompó, president de la Diputació de València: "Volem que el Teatre Principal estiga el menor temps possible tancat"
-
El Banc d'Espanya estima que el dèficit de vivendes superarà el milió el 2028
-
El partit fundat per un conseller del rei guanya les eleccions al Marroc, on s'imposa una abstenció del 61,9%, la més alta en vint anys
-
El Suprem confirma tres anys de presó per a l'expresident de Múrcia Pedro Antonio Sánchez
-
Un equip d'enginyers estudia el llit del Poio per a augmentar-ne la capacitat