El València Basket s'estrenarà en l'Eurolliga a casa de l'Asvel
El primer partit al Roig Arena serà contra la Virtus de Bolonya el 3 d'octubre
El València Basket ja coneix el calendari de l'Eurolliga de la pròxima temporada. El conjunt taronja iniciarà la competició regular l'1 d'octubre a casa de l'Asvel francés. Dos dies després, l'Eurolliga iniciarà la seua aventura al Roig Arena. Per a este primer partit, l'equip visitant serà la Virtus de Bolonya.
Una competició que començarà, com hem dit, a l'octubre i que acabarà amb l'últim partit el dia 17 d'abril. És una casualitat que eixe últim xoc serà contra un dels debutants en la competició i en la ubicació més llunyana de totes a les quals ha d'anar, a Dubai.
Els sis primers de la lliga regular es classificaran directament per a la top 8; mentre que del set al deu jugaran el play-in per a tractar d'estar en eixa fase eliminatòria final.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | El temporal de vent d'este dissabte, amb ratxes per damunt dels 170 km/h, deixa centenars de danys i incidències a la Comunitat Valenciana
-
La DGT alça les restriccions de l'AP-7, però manté les de l'A-33 pel vent
-
Restablida la circulació de la línia 2 entre Paterna i l’Eliana, amb retards
-
Crònica del temporal: el pas d'Oriana deixa ratxes huracanades i tomba arbres, camions, murs i pèrgoles
-
Les universitats valencianes suspenen les classes presencials pel temporal de vent
-
Recuperada la circulació de la línia 2 de Metrovalència entre la Canyada i Llíria