El València Basket ja coneix els rivals que tindrà en l’Eurocup
El Joventut de Badalona, l’Andorra i el Gran Canària seran els altres representants espanyols en la segona competició continental
El València Basket ja coneix els dènou equips amb què haurà de competir la temporada que ve en l’Eurocup, la segona màxima competició continental. El Joventut de Badalona, el Gran Canària i l’Andorra seran els altres representants espanyols. La llista la completen el Boulogne Metropolitans, el Lokomotiv Kuban Krasnodar, el Buducnost Podgorica, l’Olimpija de Liubliana, el Partizan de Belgrad, el Dolomiti Energia Trento, el Promitheas Patras, el Frutti Extra Bursaspor, el Ratiopharm Ulm, l’Hamburg Towers, l’Slask Berslavia, el Turk Telekom, el JL Bourg en Bresse, l’Umana Reyer Venècia, el Lietkabelis Panevezys i la Virtus de Bolonya.
L'Eurocup 21/22 comptarà amb un nou format que dividirà la competició en dues fases. Es conformaran dos grups de deu equips en què tots els equips jugaran dues vegades entre ells i passaran a la següent ronda els huit primers. A partir d’ací hi haurà eliminatòries a partit únic, començant pels huitens de final. El factor pista es decidirà segons la classificació prèvia en la primera fase regular de grups.
Els dos finalistes del torneig aconseguiran el bitllet per a la pròxima temporada de l'Eurolliga. Aquest any aquestes places han sigut per al Mònaco i l’Unics Kazan, que substitueixen en la màxima competició continental el València Basket i el Khimki de Moscou.
Més llegit
-
MAPA | Consulta el preu de la gasolina en la teua localitat a la Comunitat Valenciana
-
Revifa el foc de l'incendi de Tuéjar
-
Detingut a Orihuela Costa un dels dotze fugitius més buscats del Regne Unit, condemnat per estafa i blanqueig
-
La campanya de vacunació començarà el 28 de setembre a la Comunitat Valenciana
-
El camp anuncia mobilitzacions a tot Espanya per l’encariment del gasoil agrícola
-
Cinc anys després del volcà de La Palma: la reconstrucció avança, però la normalitat encara està lluny