El València Basket fitxa a la pivot Nadia Fingall
Arriba des del Movistar Estudiantes on ha mantingut una valoració de 15
El València Basket ha anunciat el fitxatge per a la pròxima campanya de la pivot estatunidenca Nadia Fingall i es convertirà en la setena jugadora d'una plantilla de deu.
La interior nord-americana es converteix així en el segon fitxatge del club valencià per a la pròxima temporada després de confirmar-se la setmana passada el retorn de l'aler australiana Bec Allen.
Formada en la universitat de Standford, Fingall va arribar a Europa per a jugar en el Nou Basket Paterna, club vinculat al València Basket. Després d'eixa primera campanya a Europa va fer el salt a la Lliga Femenina de la mà del Movistar Estudiants, amb el qual ha jugat dues campanyes.
En la seua primera temporada va anotar dotze punts per partit i va capturar set rebots i en aquesta segona ha mantingut les seues mitjanes i ha pujat la seua valoració a quinze per partit.
Allen i Fingall s'uneixen a Raquel Carrera, Cristina Ouviña i Queralt Casas que tenien contracte en vigor i a les renovades Marie Gülich i Leticia Romero.
Més llegit
-
FOTOGALERIA | Així serà la futura Estació Central de València
-
El 80% del professorat aposta per mantindre la vaga mentre que Educació i sindicats tornen a negociar este diumenge
-
Detenen un home a Torrent per presumptament maltractar i amenaçar la parella embarassada
-
Mor una dona de 76 anys després de quedar atrapada amb la cadira de rodes en l'elevador del seu xalet a Xàbia
-
Tres universitats valencianes fan una crida a l'entesa per a "recuperar la normalitat en el sistema educatiu valencià"
-
Mor un copilot i el pilot queda ferit molt greu al Ral·li de la Ceràmica a Castelló