El València Basket disputarà set partits en la pretemporada
L'equip taronja començarà els entrenaments el 29 d'agost, un mes abans de l'inici de la competició oficial
El València Basket ja ha definit el calendari de preparació per a la temporada del debut en la màxima categoria del bàsquet europeu, l'EuroLeague Women. L'equip entrenat per Rubén Burgos disputarà set amistosos i començarà els entrenaments el dilluns 29 d'agost.
L'equip taronja, que s'estrenarà en competició oficial el 5 d'octubre en el duel de Lliga contra l'Uni Girona, debutarà en pretemporada contra el MKS Polkowice el divendres 9 de setembre. I l'endemà s'enfrontarà al Clarinos Tenerife, en un triangular que es disputarà a Inca.
La segona parada de la pretemporada serà a Tarragona, on el València Basket s'enfrontarà al Cadí la Seu el dissabte 17 de setembre. El dimecres 21 de setembre es veurà les cares amb el Casademont Saragossa a Terol i el 24 de setembre jugarà contra el Jairis a Alcantarilla (Múrcia).
L'última prova abans de l'inici oficial de la temporada serà un torneig de preparació a Vitòria, on l'equip de Rubén Burgos s'enfrontarà en primer lloc al Tenerife el 28 de setembre, i a l'Araski, el 29 de setembre.
El debut europeu serà el 26 d'octubre a la Fonteta contra la Virtus de Bolonya.
Més llegit
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Un enginyer confirma que a les 20:41 hores va alertar la Generalitat i la CHX del desbordament de la presa de Buseo
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places