El València Basket fa els deures
L'equip taronja ha derrotat còmodament el DVTK hongarés (64-99) en la tercera jornada de l'Eurolliga
El València Basket ha sumat la segona victòria en l'Eurolliga, després de derrotar amb contundència el DVTK hongarés en la tercera jornada de la màxima competició continental (64-99). D'esta manera, l'equip taronja es refà de la derrota al Roig Arena contra el Fenerbahçe i es consolida en el segon lloc del grup C.
El partit ha durat a penes un quart, ja que les jugadores de Rubén Burgos l'han deixat pràcticament sentenciat amb un parcial de 5-21 en els primers deu minuts. L'avantatge taronja ha arribat a ser de 27 punts en el segon quart (19-46) i s'ha arribat al descans amb 24-47 en el marcador.
En la represa, la renda ha continuat creixent, amb un València Basket molt superior, que ha pogut repartir minuts entre totes les jugadores. Al final, les taronja s'han quedat a les portes dels cent punts i han acabat guanyant de 35 punts. Kayla Alexander, amb 23 punts i 7 rebots, i Hind Ben Abdelkader, amb 22 punts, han sigut les més destacades.
Més llegit
-
Educació proposa una pujada salarial de 200 euros per al 2028 i cita els sindicats a una altra reunió esta vesprada
-
Educació oferix una pujada salarial progressiva als docents de fins a 200 euros per al 2028
-
Les directives dels centres públics valencians dimitiran en bloc si Educació no concreta l’oferta
-
Marta Suárez, primer fitxatge del nou València Basket
-
Leïla Lacan, gran objectiu del València Basket
-
Timpers anuncia que tanca: “Esta bonica aventura que hem creat entre tots arriba a la fi”
Més vist
Més escoltat
-
18.05.2026 | Amunt i avall | Quarta Part
-
17.05.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
18.05.2026 | ContrÀpunt
-
17.05.2026 | Punt a punt | Primera Part
-
18.05.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
17.05.2026 | Real Sociedad - Valencia | Rayo - Villarreal CF | Levante - Celta | Elche - Getafe