El dilema del València Basket
El club considera abusives les condicions que imposa l'Eurolliga per a poder disputar-la
El València Basket, en negociacions per a veure quina competició europea disputa la pròxima temporada, considera abusives les condicions que imposa l'Eurolliga per a poder disputar-la.
La competició els demana sis milions d'euros per a poder participar-hi en les pròximes tres campanyes. Des del club taronja no estan d'acord ni en el preu ni en la durada i tracten de negociar una modificació. Precisament eixa durada podria dificultar que el València Basket poguera participar en l'edició europea de l'NBA, que té prevista la seua incorporació per a la temporada 2027-2028.
Per estos motius, el València Basket està obert a estudiar altres possibilitats i competicions europees que es disputen cada temporada. Fins ara era l'única opció però hi ha un altre camí. La Lliga de campions que organitza la FIBA i que en les últimes dos temporades ha guanyat l'Unicaja és un torneig que repartix més diners. I no és l'únic motiu. L'NBA aterrarà a Europa el 2027 de la mà de la FIBA i esta competició podria convertir-se en la porta d'entrada.
Més llegit
- 
                        
                                                        Detenen per homicidi imprudent greu la conductora del cotxe accidentat prop del port de Gandia
- 
                        
                                                        Educació proposa que el professorat elabore activitats i les pose en la plataforma quan se suspenguen les classes per alerta meteorològica
- 
                        
                                                        La jutgessa de la dana demana a Maribel Vilaplana el tiquet de l'aparcament a què va acompanyar-la Mazón
- 
                        
                                                        Detingut per quarta vegada en un mes el lladre de les xapes per dos nous robatoris a Benimaclet
- 
                        
                                                        Mireia Sanmartín, primera dona a formar part del mil·lenari Tribunal de les Aigües de València
- 
                        
                                                        Pradas defén ara que va mantindre informat Mazón sobre l’enviament del missatge massiu de l’ES-Alert