El dilema del València Basket
El club considera abusives les condicions que imposa l'Eurolliga per a poder disputar-la
El València Basket, en negociacions per a veure quina competició europea disputa la pròxima temporada, considera abusives les condicions que imposa l'Eurolliga per a poder disputar-la.
La competició els demana sis milions d'euros per a poder participar-hi en les pròximes tres campanyes. Des del club taronja no estan d'acord ni en el preu ni en la durada i tracten de negociar una modificació. Precisament eixa durada podria dificultar que el València Basket poguera participar en l'edició europea de l'NBA, que té prevista la seua incorporació per a la temporada 2027-2028.
Per estos motius, el València Basket està obert a estudiar altres possibilitats i competicions europees que es disputen cada temporada. Fins ara era l'única opció però hi ha un altre camí. La Lliga de campions que organitza la FIBA i que en les últimes dos temporades ha guanyat l'Unicaja és un torneig que repartix més diners. I no és l'únic motiu. L'NBA aterrarà a Europa el 2027 de la mà de la FIBA i esta competició podria convertir-se en la porta d'entrada.
Més llegit
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat
-
Troben un home mort al seu domicili en tornar a Gátova després de l’incendi
-
“Tornem a casa per a l’adeu definitiu”: La Gossa Sorda revela quan i on serà el seu últim concert
-
Els bombers treballen en l'extinció de l'incendi que manté confinat el veïnat de Gátova
-
Una conductora resulta ferida lleu a València després que el tramvia atropellara el seu vehicle
-
Torna el ponent i activa els avisos per calor
Més vist
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Primera part
-
24.08.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
23.08.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
23.08.2026 | Informatiu migdia
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Segona part
-
21.08.2026 | Entrada cristiana dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Segona part