El València Basket comença a perfilar la plantilla de la pròxima temporada
Alba Torrens i Lauren Cox són les grans incògnites d'una plantilla en què no estaran Ángela Salvadores ni Cierra Burdick
El València Basket comença a perfilar la plantilla de la pròxima temporada. Després d'haver aconseguit el títol de lliga, la intenció és no fer grans canvis. Així, tant Leticia Romero com Marie Gülich han acordat la seua continuïtat.
No passarà igual amb Ángela Salvadores, que ha perdut protagonisme en les rotacions de Rubén Burgos, i Cierra Burdick. Les dues eixiran a l'estiu.
Estan en dubte Alba Torrens i Lauren Cox, que s'espera que decidisquen el seu futur en les pròximes setmanes.
Finalment, el València Basket espera la tornada de Rebecca Allen, que es troba amb els Connecticut Sun de la WNBA i que el club taronja vol per al seu joc interior.
Més llegit
-
Transports duplicarà la via de Rodalia entre València i Aldaia i construirà una nova estació a Bonaire
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
Mor la pantera Mamba del Bioparc als 20 anys
-
El TRAM d’Alacant recupera la circulació entre Hospital Vila i Benidorm després de les obres de duplicació de via
-
Pradas reitera el perdó a les víctimes de la dana al Congrés: "Sent no haver pogut fer més. Ho portaré amb mi tota la vida"
-
La jutgessa descarta la compareixença de Sánchez com a testimoni en la causa de la dana