El València Basket assalta el Buesa Arena i recupera el factor pista
El pavelló de la Font de Sant Lluís decidirà quin equip s'enfrontarà al Reial Madrid en les semifinals pel títol de la Lliga Endesa
Dilluns hi haurà bàsquet a la Fonteta: el València Basket ha empatat l'eliminatòria dels quarts de final pel títol de la Lliga ACB amb una victòria, 82-89, en la pista del Baskonia.
Els de Joan Peñarroya estaven obligats a guanyar si no volien dir adeu a la temporada després d'haver perdut el primer duel, dimarts al pavelló valencià.
Tot i la necessitat d'aconseguir la victòria al Buesa Arena, el quintet taronja (format per Nenad Dimitrijević, Xabi López Arostegui, Josep Puerto, Jasiel Rivero i Mike Tobey) ha eixit desconnectat i el Baskonia s'ha avançat en el marcador amb un parcial de 15-6.
A partir dels canvis introduïts per Peñarroya, la introducció de Martin Hermannsson i Sam Van Rossom i canvi en la parella de pivots; el València Basket s'ha activat i ha tancat el primer quart amb només un punt de desavantatge.
En el segon quart s'ha posat per davant en el marcador i en el tercer quart ha estirat el seu avantatge fins als deu punts. El quart període ha sigut per als locals, que han acurtat distàncies en el marcador, però no han posat en perill la victòria taronja.
Jasiel Rivero, amb 27 punts en 29 minuts, ha sigut el màxim anotador del partit. Hermannsson, amb setze punts, i Van Rossom i Hanlan, amb tretze, també han superat la desena en anotació.
Més llegit
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Sánchez anuncia una nova ajuda de 30.000 euros per al lloguer amb opció de compra per a jóvens
-
La Guàrdia Civil desarticula un laboratori de cocaïna i dos punts de venda de droga a Silla i Picassent
-
El govern espanyol notifica 7.499 pisos turístics il·legals a la Comunitat Valenciana que hauran de retirar els anuncis de les plataformes
-
Bartolomé Pérez, sobre la salut mental: "Hauria d’estar completament normalitzada en el currículum escolar”