Un Antetokounmpo històric guia els Bucks fins a l'anell de l'NBA
El grec, amb cinquanta punts, va ser l'ànima d'un equip que aconsegueix el seu primer títol en cinquanta anys
Un Giannis Antetokounmpo amb 50 punts i 14 rebots va liderar aquest dimarts els Milwaukee Bucks, que van derrotar els Phoenix Suns en el sisé partit de les finals de l'NBA (105-98) per a emportar-se l'anell de campions.
El grec es va coronar amb un indiscutible premi al l'MVP de les Finals i va ser l'ànima i cor d'uns Bucks que van aconseguir el seu primer anell en cinquanta anys, ja que fins ara el seu únic títol era el de 1971 amb Kareem Abdul-Jabbar i Oscar Robertson al capdavant.
Chris Paul, que als seus 36 anys jugava les seues primeres finals de la lliga, va ser el principal referent dels Suns amb 26 punts i 5 assistències.
Enmig d'un extraordinari ambient a Milwaukee (Estats Units), amb milers de persones seguint la trobada als voltants d'un Fiserv Forum ple de gom a gom, els Bucks van culminar la proesa de guanyar quatre partits seguits després de començar la sèrie amb un 0-2 en contra.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2025 | Línia de fons
-
02.07.2025 | Línia de fons
-
3 de juliol - Un accident de metro causa la mort de desenes de persones a València (2006)
-
02.07.2025 | Estar de moda | La moda oblidada
-
03.07.2025 | Obrim Meló amb Baovan i Hundred: els que ara triomfen també la van pifiar
-
04.07.2025 | Les notícies del migdia