Directes
Ara en la televisió
CINE: UNION BOUND
Ara en la ràdio
FEM BANDA (reemissió)

Els tirs lliures i la pintura condemnen el València Basket a Badalona (90-87)

Els de Pedro Martínez han errat 12 intents des del 4,60

Jean Montero fa un tap a l'extaronja Guillem Vives / Agència EFE

Una de freda i una de calenta per a València Basket, que en la Lliga ACB ha perdut a l'Olímpic de Badalona amb el Joventut per 90-87. Ricky Rubio, amb quinze punts i nou assistències, ha liderat a la Penya.

A més, València Basket ha rebut més del 60% dels punts en la pintura. Els taronja han fet un paupèrrim huit de vint al tir lliure, element clau per a perdre el partit. Jean Montero i Nate Reuvers han mantingut en partit a l'equip fins a l'últim minut, però una errada de De Larrea, en una treta de banda quan faltaven quinze segons, ha propiciat que el Joventut segellara el triomf.

El conjunt taronja es manté en la segona posició amb catorze victòries i cinc derrotes. Este duel el tornarem a vore al Roig Arena en els quarts de final de la Copa del Rei d'ací a onze dies: serà el dijous 19 de febrer a les 18:00 hores.

També et pot interessar