El TAU Castelló i l'HLA Alacant es retroben amb el triomf
L'equip de Toni Ten ha guanyat el Valladolid 83-77 i el de Gonzalo García de Vitoria ha vençut 70-85 a Osca
El TAU Castelló i l'HLA Alacant han aconseguit dues victòries en la Lliga LEB Or després de les derrotes patides en la jornada intersetmanal. L'equip de Toni Ten ha guanyat el Valladolid 83-77 al Ciutat de Castelló i el de Gonzalo García de Vitoria ha vençut 70-85 en la visita a l'Osca.
Després de dues derrotes seguides, el TAU Castelló ha recuperat el somriure amb un important triomf contra el Valladolid. Els jugadors de Toni Ten han començat el partit amb dubtes i això ho han aprofitat els visitants per a agafar els primers avantatges en el marcador. Però un triple de Hermanson sobre la botzina a la fi del primer quart ha igualat les forces (21-21). En els segon període, els locals han apujat la intensitat en defensa i se n'han anat al descans amb una renda de huit punts (43-35).
En la represa, un triple de Joel Sabaté ha donat el màxim avantatge del partit al TAU (59-46), però el Valladolid no s'ha rendit i s'ha arribat a situar a només un punt (66-65). Dos triples d'Stutz han tranquil·litzat els castellonencs, que han sumat l'onzena victòria de la temporada.
L'HLA derrota l'Osca (70-85)
L'HLA Alcant s'ha refet de la dura derrota contra el Palència dimecres amb una victòria convicent a Osca (70-85). L'equip de Gonzalo García de Vitoria no ha donat opció els locals i ja ha deixat molt encarrilat el partit a la fi del primer quart (10-23). La superioritat alacantina encara s'ha fet mes evident a la fi del segon període (30-45).
En la represa, l'Osca ha intentat la remuntada, però tot i que ha aconseguit reduir l'avantatge a la fi del tercer quart (54-61), el triomf de l'HLA no ha estat mai en perill. El jove Carlos Velázquez ha debutat amb l'equip en els minuts finals del partit, que han certificat la desena victòria en Lliga.
Més llegit
-
El govern espanyol destinarà 1.240 milions a reforçar la capacitat de resposta de les zones afectades per la dana
-
À Punt estrena esta vesprada el programa ‘NTC Comarques’
-
Mercadona lidera el mercat espanyol amb un 27,1% de quota i és la cadena que més creix enguany (un 0,7%)
-
Acció Cultural demana a la jutgessa que requerisca a la Generalitat les imatges d’un càmera d’Emergències
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Santos Cerdán va fer donacions al PSOE de més de 37.000 euros des del 2014