Les penyes del València Basket, molestes amb la nova campanya d'abonaments
Consideren que els preus són alts i demanen una reunió amb el club
Malestar entre les penyes del València Basket, que este dilluns s'han pronunciat sobre la nova campanya d'abonaments que el club va presentar la setmana passada. Una campanya marcada pel trasllat al Roig Arena.
Així, les catorze penyes que han signat el comunicat mostren el malestar per la impossibilitat que tenen algunes famílies d'afrontar l'increment de preu, ja que, en molts casos, podrien duplicar el que han pagat enguany per al seu seient a la Fonteta.
De la mateixa manera, també es preocupen per l'efecte que esta campanya puga tindre sobre l'equip femení i els abonaments per als partits, que, segons les penyes, es podrien vore reduïts considerablement.
Per això, les penyes han demanat una reunió amb el club per a tractar tots estos temes i intentar arribar a una solució comuna que satisfaça totes les parts.
Més llegit
-
Tres nous terratrémols de fins a 4,5 graus sacsegen una zona pròxima a l’epicentre del sisme del Tibet
-
Rodrigue Kwizera guanya la Mitja Marató de València i bat el rècord d'Espanya
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
Rescaten una dona de 70 anys inconscient a sa casa, a Catarroja
-
El retorn a les segones residències de la Safor posa de manifest els estralls de la dana
-
La falta de bolets per la sequera i les altes temperatures posa en perill el turisme rural de l'interior de Castelló