Pedro Martínez es va reunir dues vegades amb el director general del València Basket
El club va negociar, paral·lelament, i de manera accelerada, la contractació de Mumbrú
El tècnic català Pedro Martínez ha confirmat, a través de les seues xarxes socials, que es va reunir, fins a dues vegades, amb el director general del València Basket, Enric Carbonell.
Martínez ha assegurat que es van citar en persona en dues ocasions a la ciutat de Tarragona els dies 31 de maig i 7 de juny, dades que corroboren la informació que va publicar el dia 2 de juny aquesta casa, en què s'assegurava que era la primera opció de l'entitat taronja per guanyar la banqueta de l'equip la pròxima temporada.
No obstant això, tot i que les negociacions ja eren avançades i restaven per acordar determinades exigències sobre la configuració de la plantilla 2022-2023 per a confeccionar un equip d'altes garanties, el club va optar per accelerar una altra via. Finalment, el club va contractar Àlex Mumbrú com a nou tècnic taronja per a les pròximes tres temporades.
Més llegit
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
Un tècnic de telecomunicacions constata que a les 18:09 hores va avisar que s'enviaria el missatge ES-Alert
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Fotur reclama un recinte estable per a festivals a València
-
Detingut per crear un perfil fals de l'112 de la Generalitat amb informació no veraç en la dana
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2025 | Obrim Meló amb Baovan i Hundred: els que ara triomfen també la van pifiar
-
04.07.2025 | Les notícies del migdia
-
03.07.2025 | Renaixement automobilístic, innovació post DANA, un mercat en moviment
-
03.07.2025 | 90 minuts
-
04.07.2025 | Línia de fons
-
01.07.2025 | 'Un bon any', els 365 títols imprescindibles de la història del cine