Oficial: Rebecca Allen torna al València Basket
L'anunci ha comptat amb la col·laboració d'À Punt Mèdia
Gran notícia per al València Basket. L'aler australiana Rebecca Allen torna al club taronja després d'haver-se recuperat de la lesió a les costelles que li va impedir disputar aquesta temporada i per la qual va rescindir el seu contracte a principi d'any.
Allen es va lesionar en el Mundial de Bàsquet al setembre i va haver d'operar-se d'un pneumotòrax, motiu pel qual no podia pujar a un avió i desplaçar-se.
La tornada de l'australiana a l'equip era una de les principals qüestions que el club tenia en l'agenda des que van rescindir el contracte. Amb la seua arribada el club millora considerablement les seues prestacions. Amb ella ja s'ha assegurat una plantilla amb jugadores com Leticia Romero, Raquel Carrera, Cristina Ouviña o Marie Gülich, que va renovar aquesta setmana, entre d'altres.
Més llegit
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
El Consell demana al govern actualitzar les previsions d'Aemet per a adequar-les a "la nova realitat de les precipitacions"
-
Calleja s'estrena a l'Eldense amb una derrota
-
Trump veta a la Casa Blanca la CNN, l'MS NOW i 'Politico' i els acusa de difondre “notícies falses”
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid