Nova victòria per a tancar la lliga regular de l’Eurocup (100-98)
El València Basket se sobreposa a les baixes i a un mal primer quart per a continuar sumant
Ja d’entrada Pedro Martínez va decidir no arriscar amb Jean Montero, Jaime Pradilla i Amida Brimah, que arrossegaven diverses molèsties. Al llarg del partit, va continuar perdent peces: Matt Costello, que va cometre dos personals en els primers minuts i ja no va tornar a la pista; Sergio de Larrea es va retirar per un colp al muscle en el tercer quart; i Nate Reuvers va ser eliminat per cinc faltes personals.
Pocs efectius que, a més, van haver de recuperar un desavantatge inicial de quinze punts. En el descans, els taronja ja s’havien posat a només quatre amb el gran encert de Nate Sestina en el triple.
En la represa, li pegarien la volta al marcador, però el Bourg-en-Bresse tornaria a recuperar el comandament. Els finalistes de la temporada passada necessitaven guanyar si no volien quedar eliminats, cosa que, finalment va ocórrer.
El partit es va decidir en els últims minuts. Amb un cinc sense pivots. Xabi López-Arostegui i Chris Jones van agafar el control del partit per a dur l'equip cap a una nova victòria.
Ara cal aparcar la competició Europea. El València Basket, com a primer de grup, no jugarà els huitens de final i en els quarts s’enfrontarà amb el guanyador de l’eliminatòria entre Wolves Vílnius lituà i el Cluj-Napoca romanés. Serà a partit únic, el qual es jugarà a la Fonteta l’11 o 12 de març.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Un mort a la CV-941 i set ferits en un accident a Santa Pola entre dos cotxes i un autobús
-
Renfe culpa l'Ajuntament de València pels trens afectats per les mascletaes i esborra un tuit que l'acusava de no garantir la seguretat
-
Dissabte variable. Diumenge assolellat amb vent, i més fred de nit