El Lucentum s'integra en l'estructura de l'Intercity
L'acord contempla la cessió de la totalitat dels drets esportius i de competició de l'equip de bàsquet professional masculí i l'objectiu és retornar-lo a la Lliga Endesa
A penes una setmana després de convertir-se en el primer club espanyol que ix a borsa, l'Intercity continua creixent. El club de Sant Joan d'Alacant ha arribat a un acord amb el Lucentum perquè l'equip de bàsquet alacantí s'integre en l'estructura del club, amb l'objectiu de retornar-lo a la Lliga Endesa.
L'acord contempla la cessió sense cap contraprestació de la totalitat dels drets esportius i de competició de l'equip de bàsquet professional masculí, que actualment milita en la LEB Or, la segona categoria del bàsquet estatal. L'Intercity es farà càrrec de totes les despeses actuals de l'equip de bàsquet així com les que es generen, tant econòmiques, com esportives i estructurals, en cas que l'equip aconseguira ascendir a l'ACB.
L'aliança implica també la incorporació de l'actual president de la Fundació Lucentum, Antonio Gallego, com a director general executiu de la SAD Intercity, i la de Daniel Adriasola com a director general de la secció de bàsquet.
Més llegit
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"