L'HLA Alacant trenca la mala ratxa (84-61)
L'equip de Gonzalo García de Vitoria es retroba amb el triomf després de cinc derrotes seguides
L'HLA Alacant ha posat punt final a la dinàmica negativa en guanyar 84-61 l'Osca al pavelló Pedro Ferrándiz. L'equip entrenat per Gonzalo García de Vitoria s'ha retrobat amb la victòria després de cinc derrotes consecutives i manté alguna opció de jugar el play-off d'ascens a la Lliga ACB quan falten dues jornades perquè concloga la Lliga.
Tot i l'ampli marcador final, el Lucentum no ha sentenciat el partit fins al tercer quart. De fet, la igualtat ha sigut la tònica d'un primer període, que ha acabat amb un ajustat 20-18. L'Osca ha empatat a 29, però un bon final de segon quart ha donat l'equip local un còmode avantatge al descans (41-32).
El partit s'ha trencat en la represa, amb un parcial de 27-11, fomentat en l'encert ofensiu i una gran defensa. Els últims deu minuts no han tingut història i han servit perquè els menys habituals gaudiren de minuts. Zaid Hearst, amb 25 punts, i Rolandas Jaktas, amb 17, han sigut els jugadors més destacats de l'HLA.
Amb 15 victòries i 17 derrotes, el Lucentum se situa desé, a dos triomfs del nové, el TAU Castelló, que marca la zona de play-off d'ascens a la Lliga ACB.
Més llegit
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Un jutjat investiga per presumpte delicte d’odi els pares d’una xica trans soterrada amb el nom de naixement
-
Els sindicats mèdics convoquen una vaga indefinida a partir del 28 d'octubre a tot Espanya
-
Dimitix el cap de gabinet del delegat del govern a Ceuta i diu que ell sí va informar sobre els avisos del CNI
-
La Sindicatura calcula en 1.172 milions el deute acumulat en una dècada en la sanitat valenciana per l’atenció a desplaçats
-
Mor un jove de 25 anys en un accident de trànsit greu registrat a l'avinguda del Castell Vell de Castelló