L'Eurolliga acorda tornar a disputar partits a Israel
El València Basket haurà de visitar dos vegades el país
Els clubs membres de l'Eurolliga han acordat reprendre els partits en territori d'Israel a partir del pròxim 1 de desembre. Ho ha fet després de reunir-se este dimarts i analitzar la situació actual a Gaza i el recent anunci de les iniciatives d'alto el foc i pau.
Els equips israelians de l'Eurolliga i l'Eurocopa, que estaven disputant els seus partits com a locals en seus neutrals des d'octubre del 2023, podran tornar a jugar les competicions en els seus pavellons dos anys després.
Fins a eixe 1 de desembre, l'Eurolliga "seguirà de prop l'evolució dels esdeveniments", i es mantindrà "en estret contacte amb les autoritats locals i estrangeres, els equips visitants i totes les organitzacions pertinents" per tal de continuar prenent les mesures oportunes.
Els clubs propietaris de la competició, que "garantirà que la seguretat i el benestar de tots els involucrats seran la màxima prioritat", han dit acollir "amb optimisme i esperança" el recent pla de pau per a Gaza.
En el cas del València Basket, el conjunt taronja haurà de disputar dos partit com a visitant contra un equip israelià. El primer serà el 18 de desembre contra el Maccabi Tel-Aviv. El segon xoc està acordat segons el calendari per al pròxim 5 de febrer del 2026 a casa del Hapoel Tel-Aviv.
Més llegit
-
Temperatures d'estiu i a l'alça, i esperem un descens dràstic el cap de setmana
-
El Villarreal-Barça no es jugarà a Miami
-
Un comerciant convertix la cara d’un lladre en xapes que s’esgoten en hores a València
-
Consum obri un expedient sancionador a una promotora de festivals per pràctiques abusives
-
Una caiguda mundial en el núvol d'Amazon provoca fallades massives en diverses plataformes i els pagaments amb targeta
-
Un punt i gràcies