Espanya es classifica per a la segona fase del Mundial en superar el Brasil
El Canadà, una de les favorites, i Letònia, que va eliminar França, seran els rivals de la selecció
La selecció espanyola de bàsquet continua imparable en la defensa del títol de campions del món. Sobre el paper, el Brasil era el rival més difícil de la primera fase, però la resistència dels sud-americans ha durat només un quart.
En el segon, els triples d'Alberto Diaz i Rudy Fernández han donat el primer avantatge per als de Scariolo. L'únic moment de dubte ha arribat en el tercer quart, quan el Brasil s'ha posat a cinc punts.
La millora en defensa, i l'aportació de jugadors com Garuba i Santi Aldama han permés recuperar la tranquil·litat. També ha sigut clau el partidàs de Juan Núnez. El jove de 19 anys se n'ha anat als tretze punts, ha capturat set rebots i ha donat cinc assistències.
La selecció tancarà dimecres la primera fase enfrontant-se a la dèbil Iran. En la segona fase ja esperen el Canadà i Letònia, amb la qual Espanya es jugarà la classificació per als quarts de final.
Més llegit
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Quan l’artista planta la comissió i no el monument
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Vota per la millor falla infantil d’À Punt – Falles 2026