Raquel Carrera guia a Espanya a les semifinals de l'Eurobasket (88-81)
La pivot del València Basket ha encistellat 31 punts
La selecció espanyola femenina s'ha classificat per a les semifinals de l'Eurobasket després d'imposar-se a la República Txeca per 88 a 81 amb una actuació espectacular de la jugadora del València Basket Raquel Carrera. La pivot gallega ha encistellat 31 punts, ha capturat 8 rebots i ha donat 2 assistències.
Treball i molt de patiment, sobretot en la primera mitat del partit, ha hagut de passar la selecció per a colar-se entre els quatre millors equips del continent i classificar-se per al pròxim premundial. Les de Miguel Méndez han estat sempre a remolc en el marcador i han arribat a perdre per catorze punts en el segon quart. La intensitat més gran en el rebot de les txeques i els balons furtats han fet que estes arribaren al descans amb onze punts d'avantatge (33-44).
El pas pels vestidors ha espavilat les espanyoles i les sensacions han millorat a poc a poc. Espanya ha pogut començar a córrer i fer més mal a les txeques al contracolp. Gràcies a açò, al minut 26 de partit, i després d'un parcial de 2 a 14, les de Méndez s'han situat per primera vegada per davant en l'electrònic (56-54). Però encara no s'aconseguia consolidar la reacció. Amb tot, les txeques han encarat l'últim quart cinc punts per damunt (61-66). La millora defensiva de les nacionals ha crescut en l'últim quart i ha sigut clau per remuntar i sumar un triomf molt treballat davant un equip molt corretjós que no ha abaixat els braços fins al final.
Divendres a les 16:30 hores, contra França, la selecció jugarà per a fer-se un lloc en la gran final.
Més llegit
-
Comença el final de ‘L’Alqueria Blanca’
-
Igualtat confirma com a cas de violència de gènere l'assassinat d'una dona i el fill de tres anys a Algemesí
-
Noves tarifes de transport públic: gratuït per a menors de catorze anys i afectats per la dana
-
Sanitat avisa de “risc alt” per calor en 48 municipis de 7 comarques de la Comunitat Valenciana
-
L'avaria d'un vehicle col·lapsa la V-30 entre la pista de Silla i Xirivella
-
Mor un ciclista de 52 anys atropellat a la CV-25 a Olocau