‘Valencians al món’ ens mostra el Canadà amb paisatges de pel·lícula
És una regió amb enorme riquesa cultural i gastronòmica, que també ofereix fiords, balenes i paisatges inigualables
Este dimecres 26 de febrer, a les 22:45 h, el programa més viatger d’À Punt ens porta fins a la impressionant costa oest del Canadà. De la mà de la reportera Nerea Camps descobrirem un territori ple de contrastos naturals i culturals.
Xènia Magraner, originària de Sollana, fa més de tres anys que resideix a Vancouver. Amb ella, explorarem un parc natural espectacular, ple de muntanyes imponents i llacs cristal·lins, conegut per la seua bellesa incomparable i la seua gran biodiversitat. A més, visitarem el Britannia Mine Museum, un antic centre miner que va ser clau en la història de la indústria minera mundial.
Pedro Doménech, de Benifaió, fa dos anys que viu a Vancouver. Agafarem un ferri cap a l'illa de Vancouver, on tindrem l’oportunitat de veure balenes en el seu hàbitat natural. A l’illa, explorarem Victoria, la capital, una ciutat amb un encant històric i un aire britànic inconfusible.
Andrea Marín, d’Elx, fa quatre anys que viu a Vancouver. Visitarem Indian Arm, un impressionant fiord canadenc envoltat de paisatges de pel·lícula. Situat a pocs quilòmetres de Vancouver, este racó natural és un paradís de tranquil·litat, amb muntanyes imponents, aigües cristal·lines i una exuberant vegetació que el converteixen en un dels tresors més preats de la regió.
Erik Sanz, de Sollana, fa només huit mesos que viu a Vancouver. Amb ell, viatjarem fins a Whistler, una de les destinacions d'esquí més reconegudes del món i seu dels Jocs Olímpics d’Hivern del 2010. Este paradís blanc, envoltat de paisatges espectaculars, ofereix més de 800 hectàrees de pistes d'esquí, i tindrem l’oportunitat de descobrir una part d’este impressionant racó del Canadà.
Més llegit
-
Mor un menor de setze anys en caure des d'un mur de quatre metres a la Marina de València
-
La presa de Buseo es va desbordar 2,5 metres la nit de la dana segons un informe de la Generalitat
-
El soroll d'un triatló impedeix fer amb normalitat un examen d'oposicions a secundària
-
Tàrbena celebra la desena edició de la Festa del Parlar de Sa
-
L'Associació de Damnificats per la Dana Horta Sud - València accepta reunir-se amb Mazón sempre que siga a la zona zero
-
Un incendi calcina un cotxe a Torrent on viatjaven una dona i el fill, que van aconseguir eixir-ne a temps