Un infermer de l’Hospital La Fe guanya el segon pot d’’Atrapa’m si pots’
El concursant ha guanyat 15.000 euros, que destinarà a la formació dels dos fills i a una habitació a casa dedicada als videojocs.
Atrapa’m si pots, el concurs diari de preguntes i respostes de la televisió d’À Punt que presenta Eugeni Alemany, ha donat hui el segon pot. Vora quatre mesos després de donar el primer, David Pla Martí ha guanyat en el programa de hui el segon gran pot del concurs, 15.000 euros.
David Pla Martí és natural d’Otos (Vall d’Albaida). És casat i té dos fills. Treballa d’infermer a l’Hospital La Fe de València. Assegura que destinarà els diners per una banda a una habitació nova a sa casa dedicada al món dels videojocs, la il·lusió de la seua vida, i per una altra, a la formació dels fills, encara menuts.
Per Atrapa’m si pots han passat vora 300 concursants, provinents de tot el territori valencià i de totes les edats. És un programa amb molt bona acollida de públic i amb un ampli ressò en les xarxes socials.
Atrapa’m si pots és un concurs de mecànica senzilla que convida l’espectador a jugar des de casa i que inclou un elevat nombre de preguntes de proximitat per a promoure la difusió de la cultura pròpia, els costums, la gastronomia, la geografia, l’esport i la riquesa mediambiental de la Comunitat Valenciana. El programa, de fet, aprofita la presència de concursants de tot el nostre territori per a treballar aspectes lingüístics i de la cultura local. És un format consolidat en altres cadenes autonòmiques on s’emet, com ETB, IB3, TV3 i Aragón TV.
Totes les emissions d'À Punt Mèdia també es poden seguir en https://www.apuntmedia.es/.
Més llegit
-
Educació proposa una pujada salarial de 200 euros per al 2028 i cita els sindicats a una altra reunió esta vesprada
-
Educació oferix una pujada salarial progressiva als docents de fins a 200 euros per al 2028
-
Marta Suárez, primer fitxatge del nou València Basket
-
L’STEPV presenta una contraoferta a Educació: demana una gran reducció de ràtios i una pujada salarial de vora 500 euros al mes
-
Segona setmana de vaga indefinida en l'ensenyament amb la mirada posada en la reunió d'esta vesprada entre els sindicats i Educació
-
Detenen l’autor del tiroteig d’Almeria que deixa el pare i la mare morts i quatre persones ferides