Les proclamacions de les belleses del foc, en directe per À Punt
Dissabte i diumenge de vesprada des del Teatre Principal d’Alacant
La televisió pública valenciana À Punt es vesteix de festa aquest cap de setmana per a oferir en directe les dues retransmissions de les proclamacions de les belleses del foc d’Alacant 2023.
El dissabte 14 de gener, a les 19:30 hores, serà la proclamació de Belén Mora, bellesa del foc d'Alacant 2023, i les seues sis dames d'honor. Un acte oficial en què rebran la banda que les proclama i les acredita com les màximes representants de les Fogueres de Sant Joan 2023, al Teatre Principal d'Alacant.
El diumenge 15 de gener, a les 20:00 hores, serà la proclamació d’Inés Llavador, bellesa del foc infantil d'Alacant 2023, i les seues sis dames d'honor, que rebran la banda que les acredita com les màximes representants de les Fogueres de Sant Joan 2023, en el seu acte de proclamació, al Teatre Principal d'Alacant.
La retransmissió estarà conduïda pel periodista Ferran Cano els dos dies. Amb ell estaran, com a comentaristes convidats, el periodista Francisco José Martínez Llorca d’Infogueres, i la indumentarista Concepción Beneyto Amat, mentre que diumenge l’indumentarista que hi participarà serà José María Lorente Pascual.
Més llegit
-
Docents i famílies omplin els carrers de València mentre els sindicats preparen la contraproposta per a Educació
-
Abaten a tirs un sospitós després d'obrir foc contra un control d’accés pròxim a la Casa Blanca
-
Educació espera el document dels docents per a reprendre la negociació i els sindicats diuen que l'entregaran abans de dilluns
-
Russafa viu el primer cap de setmana després de ser declarada zona acústicament saturada
-
Milers de persones es manifesten a Madrid per a demanar la dimissió de Pedro Sánchez
-
Cap de setmana amb temperatures de ple estiu i la primera nit tropical al sud