‘El meu lloc al món’ torna al maig amb noves cares populars i les seues recomanacions turístiques
La cantant valenciana Samantha, exjurat de ‘Duel de veus’; l’exfutbolista del València CF Amedeo Carboni; l’actor de ‘L’Alqueria Blanca’ Ferran Gadea; el presentador Boris Izaguirre; el raper Arkano; l’escriptora Elvira Lindo i el presentador i humorista Eugeni Alemany han confirmat la seua participació en el programa d’entreteniment
El programa ‘A la Ventura’ tractarà demà divendres el paper de l’Església en la pandèmia amb el cardenal i arquebisbe de València, Antonio Cañizares
El meu lloc al món torna a la programació d’À Punt a partir del dimecres 19 de maig, en prime time, de 22 a 23 hores. Serà una segona temporada després de l’èxit d’audiència de la primera. El programa s’inclou dins de la selecció de formats d’entreteniment relacionats amb el Turisme 2020, segons el conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i À Punt Mèdia.
En els pròxims huit capítols d’aquesta nova temporada està confirmada la participació de la cantant valenciana Samantha, exjurat de Duel de veus; l’exfutbolista del València CF Amedeo Carboni; l’actor de l’Alqueria Blanca Ferran Gadea; el presentador Boris Izaguirre; el raper Arkano; l’escriptora Elvira Lindo i el presentador i humorista Eugeni Alemany, entre molts altres.
Recordem que El meu lloc al món és un programa d’entreteniment en què un grapat de convidats famosos, de dins i fora de la Comunitat Valenciana, ens mostraran els seus llocs preferits de la nostra terra, espais que formen part dels seus records més personals. Un espai que barreja memòria i territori, històries personals i viatges per les nostres comarques.
Els protagonistes són tres personatges per cada capítol: un personatge de renom nacional, un famós de la Comunitat Valenciana resident ací i un presentador o personatge públic que participa en alguna de les produccions d’À Punt Mèdia.
Nous presentadors del programa ‘A la Ventura’
El divendres passat la periodista Marta Ventura es va acomiadar dels espectadors per la seua pròxima maternitat. Per això, a partir d’esta setmana A la Ventura serà conduït per dues conegudes cares del programa, els periodistes Mathies Muñoz i Carolina Salvador.
Aquest divendres, a les 21.45 hores, es llança A la Ventura el cardenal i arquebisbe de València, Antonio Cañizares. Quin paper està jugant l'Església en la pandèmia? Com defineix l'actual clima polític? Creu que caldria investigar en profunditat els casos d'abusos sexuals com demana la xarxa de víctimes?
A més, la vespra de l'1 de Maig, el programa analitza la realitat sociolaboral i respon en directe els dubtes de l'audiència. En la radiografia setmanal de la pandèmia, centra la mirada en el futur més pròxim. Quin estiu ens espera? Hi haurà macroconcerts? I Falles?
Més llegit
-
Condemnen a dèsset anys de presó El Mauri, germà d'Antonio Anglés, per segrestar i torturar un home
-
La Generalitat presenta el projecte del nou Hospital General de Castelló: tindrà 765 llits, 31 quiròfans i 140.000 m² de superfície
-
Sánchez reconeix per primera vegada que va fallar el control del Marroc i demana "accions"
-
OFICIAL | Javier Aguirre, nou entrenador del València CF
-
El Poder Judicial arxiva per unanimitat les queixes de Pradas i Argüeso contra la magistrada que investiga la dana
-
El Congrés retira definitivament l'acreditació de premsa a l'agitador Vito Quiles
Més vist
Més escoltat
-
22.09.2026 | 90 minuts
-
22.09.2026 | CD Acero: el renàixer dels Lleons del Mediterrani
-
21.09.2026 | Veritats provisionals amb Juli Peretó
-
23.09.2026 | Les notícies del matí
-
21.09.2026 | «Ahlam»: el teatre posa veu als somnis de les dones refugiades palestines
-
Capítol 5: Del clic a la botiga; com està canviant la manera de comprar