La foguera José Ángel Guirao guanya el premi del públic d'À Punt
D'entre les cinc candidates, el públic ha votat i ha decidit amb un 42% dels volts quina és la millor crítica audiovisual en les Fogueres de 2022
À Punt ha convocat la primera edició dels Premis À Punt amb motiu de les Fogueres 2022 i, per primera vegada, dona l’oportunitat als seguidors de la televisió, ràdio i web públics perquè voten per l'escena preferida. Aquest procés de votació ha estat obert del 22 de juny fins al 24 de juny a les 10:00 hores.
La foguera José Ángel Guirao, amb un 42% del total del vot, s'ha endut el premi del públic a la millor crítica audiovisual. En l'escena podem veure una ruleta amb els programes d'À Punt. A més, aquesta foguera també s'ha emportat el tercer dels Premis À Punt, en tractar-se de la tercera foguera millor valorada pel jurat d'À Punt, en el qual comptavem amb la presència de Sergio Caballero, Lola Moltó i Gala Navarro.
En segon lloc, la foguera Sagrada Família i la foguera Sant Blai la Torreta, amb un 26% dels vots. Ací podeu consultar el resultat.
El programa Bona vesprada s'encarregarà de fer l'entrega de l'estandard i del xec acreditatiu del premi.
Més llegit
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
Un xiquet patix amputacions de quatre falanges per un petard de la Cremà d'una falla a Torrent
-
Quatre artistes abandonen la Secció Especial i el gremi alerta de la falta de rendibilitat del sector
-
Dissabte nuvolós i diumenge assolellat
-
Sis menors ferits en la cremà d’una falla d’Alberic
-
València presenta una normativa que farà "quasi inviable" obrir nous apartaments turístics