La campanya rodant “À Punt, la veu de tots” arriba aquest divendres a Ontinyent
El vehicle amb la imatge corporativa d’À Punt que visita ciutats i pobles de la Comunitat Valenciana ofereix animació, concursos i obsequis
La campanya “À Punt, la veu de tots” es presenta aquest divendres a Ontinyent. El vehicle amb la imatge corporativa de la radiotelevisió pública estarà, a partir de les 17:00 i fins a les 19:30 hores a l’avinguda d’Albaida 34, d’Ontinyent. El concurs perquè participe la ciutadania està previst de 17:30 a 18:30 hores.
Aquesta campanya va començar el 9 d’octubre amb un videoclip, en què la cantant de Beniarrés, Samantha Gilabert, fa un duet amb el mític artista d’Aielo de Malferit, Nino Bravo, de la cançó “Mi tierra”. El videoclip ha sigut un èxit, s’ha fet viral en xarxes i té més de 210.000 visualitzacions en YouTube.
La segona part d’aquesta promoció d’“A Punt, la veu de tots” continua aquesta setmana a Ontinyent amb l’arribada del vehicle amb la imatge corporativa d’À Punt amb una animació que mostra els missatges la campanya. Es repartiran regals i es faran concursos amb els veïns i veïnes per a recordar-los que aquesta és la radiotelevisió de totes i tots els valencians.
À Punt vol ser la veu de tots i totes, el mitjà referent per a arribar a tots els llocs del nostre territori, per a identificar-nos de manera col·lectiva com a poble i reivindicar les nostres riqueses culturals.
Més llegit
-
Insults, maltractament físic, amenaces i falta de menjar: les acusacions dels fills de l’exmilitar i l'entrenadora de futbol Patricia Campos
-
El Consell aprova modificar el currículum de batxillerat per a adequar-lo a la normativa estatal i a les PAU
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya
-
Educació i els sindicats de la concertada acorden implantar la jubilació parcial del professorat
-
Veneçuela confirma 920 persones mortes, 3.360 ferides i almenys hi ha 14 espanyols sepultats
-
Espanya resistix el joc dur de l'Uruguai i acaba líder