L’amor no té edat: ‘El retrovisor’ explora les noves relacions sentimentals de les persones majors
Este dissabte a les 21:45 hores, el programa d’À Punt aborda les noves formes de trobar parella, el sexe en la maduresa i les segones oportunitats
Trobar parella als 70 o als 80 anys ja no és com fa unes dècades. La manera de buscar l’amor, de viure les relacions i fins i tot d’entendre la sexualitat ha canviat profundament. Les aplicacions mòbils, internet i les noves formes de comunicació també han arribat a la tercera edat. Com s’enamoren hui les persones majors? Eixe és el tema del programa El retrovisor d’este dissabte 13 de juny a les 21:45 hores.
L’espai d’entreteniment dels dissabtes en À Punt mostrarà el testimoni d’una parella valenciana que porta més de cinquanta anys casada i que compartirà les claus per a mantindre viva la il·lusió després de tota una vida junts. A partir d’ací, el programa farà un recorregut per l’evolució de les relacions de parella i recordarà alguns dels espais televisius més populars dedicats a les cites, la seducció i la recerca de l’amor.
Per a analitzar com han canviat les relacions afectives dels valencians, participaran en la taula d’experts el psicòleg i sexòleg Luis Tejedor i la psicòloga de parella Claudia Sabater. Tots dos abordaran qüestions com la passió després de dècades de convivència, les noves formes de conéixer gent i la influència de la tecnologia en les relacions.
El retrovisor abordarà la denominada revolució sexual sènior i recordarà l’impacte social que va provocar l’arribada de la viagra. A més, mostrarà com ha evolucionat la sexualitat de les persones majors des dels anys noranta fins a l’actualitat. També es coneixeran testimonis de persones que viuen amb naturalitat l’amor, el sexe i les relacions de parella en plena maduresa.
Recordarà també els clàssics concursos televisius per a trobar parella i els espectadors descobriran històries de persones que van trobar una segona oportunitat sentimental després de la viudetat o d’anys de soledat. Relats que demostren que moltes persones majors continuen buscant companyia, afecte i il·lusió, i que l’amor continua sent una part essencial de la vida a qualsevol edat.
Amb humor, nostàlgia, testimonis sorprenents i reflexió social, El retrovisor tornarà a mirar al passat per a entendre millor com han evolucionat les relacions sentimentals i preguntar-se si, malgrat els canvis tecnològics i socials, continuem buscant el mateix que sempre: estimar i sentir-nos estimats.
Més llegit
-
Jorge Bellver dimitix després de confirmar-se'n la imputació en el cas Assut
-
Bellver, molt greu per un ictus després de renunciar al càrrec per la imputació en Assut
-
Un Nino Bravo de vint metres serà la falla municipal de València en el 2027
-
Un any de bous en À Punt: més de cent emissions i 1,4 milions d'espectadors
-
L'última proposta d'Educació culmina amb tres acords parcials
-
La inflació valenciana tanca un maig estable al 3,2% per les rebaixes fiscals en l'energia
Més vist
Més escoltat
-
11.06.2026 | 90 minuts
-
11.06.2026 | L'hora de la cultura | Paco Zarzoso i 'Moments estel·lars de la història dels valencians'
-
11.06.2026 | El papa Lleó XIV fa història amb la seua visita a una presó espanyola
-
10.06.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
11.06.2026 | 'Indestructibles berlanguianas', el documental que revisa la mirada de Berlanga sobre la dona a través de Josefina Molina
-
11.06.2026 | Cadena de valor |? El BCE puja els tipus d’interés al 2,25% després de quasi tres anys de contenció